1.Promovează periodic anumite tratamente, de exemplu în funcţie de anotimp.
O iarnă lungă, tot organismul o resimte, dar mai ales pielea. Ea are nevoie de remineralizare, hrănire, hidratare. Poţi realiza acest lucru schimbând măştile pe care le foloseşti de obicei cu măşti PureDerm impregnate cu Aloe Vera, Ceai Verde, Castravete, Roşii, Avocado, Afine, Tărâţe de orez, Miere, etc.
2. Creează un climat prietenos în salon
În secolul vitezei, când nimeni nu are timp, este agitat şi grăbit să-şi rezolve toate problemele cotidiene, oferă clientei o oază de linişte.
Oferă-i posibilitatea ca pe lângă serviciile cosmetice de calitate, să beneficieze şi de o relaxare profundă ascultând muzică specifică, sau de ce nu, o meditaţie într-un cabinet curat, aerisit, luminos şi adecvat încălzit.
3. Asigură-te că preţurile tale sunt corecte
Preţurile prea mici nu îţi aduc beneficii, iar preţurile prea mari sunt inaccesibile pentru multe persoane.
În stabilirea preţurilor trebuie să ţii cont de consumul de material şi alte cheltuieli, dar şi de standardul salonului şi zona în care se găseşte.
4. Foloseşte-ţi cunoştinţele de marketing şi management
Este foarte important să îţi promovezi tipurile de tratamente pe care le execuţi, precum şi toate serviciile de care clientele pot dispune în salon. Acest lucru îl poţi face fie povestind despre produse, ingredientele pe care le conţin şi beneficiile lor, fie creându-ţi propriile afişe pe calculator sau cu o firmă specializată, pe care să pui în evidenţă tipul tratamentului, beneficiile sale şi preţul. Culorile afişului trebuie să fie vii, să atragă atenţia şi să stârnească curiozitatea.
5. Alege Brandul Cosmetic care îţi asigură satisfacerea tuturor exigenţelor
Brandul cosmetic trebuie să cuprindă o varietate de produse pentru a putea trata cele mai diferite şi exigente tipuri de ten şi cliente.
Trebuie să poţi asigura tratamente de curăţare, hidratare, regenerare şi pentru cliente care nu au posibilitatea de a experimenta tratamente mai scumpe, mai sofisticate, dar doresc să îşi întreţină tenul lunar. Dar trebuie să poţi asigura şi tratamente exclusiviste cu aur celular, caviar, oxigen, proteine de mătase, etc., pentru cele mai exigente cliente, utilizând cele mai noi descoperiri ştiinţifice în domeniul cosmeticii atât ca tehnologie cât şi ca substanţe active.