1.Comunică cu clientele, câștigă-le încrederea prin profesionalismul tău!
Vorbește-le despre etapele tratamentului pe care îl aplici sau îl recomanzi, despre produsele cosmetice pe care le folosești, despre efectele și beneficiile lor. Explică-le de ce le recomanzi acest tip de tratament și ce produse sunt recomandate pentru acasă, în funcție de vârstă, problemele tenului și diagnosticul acesteia. Dacă este cazul recomandă-le să schimbe puțin stilul de viață: să menține un regim alimentar sănătos, să practice mult sport sau să facă plimbări în aer liber, precum să consume suficiente lichide, etc. În perioadele reci de toamnă, iarnă, primavară este necesar consumul de vitamine, minerale pentru menținerea sănătății întregului organism, deoarece aceasta se va reflecta și în aspectul și sănătatea pielii. 

 

 

2. Asigură-te că stăpânești toate "Secretele" brandului cosmetic cu care lucrezi!
În general toate marile branduri cosmetice descriu în detaliu atât produsele cât și tratamentele cosmetice care se pot realiza cu acestea. Este bine să urmărim pas cu pas indicațiile producătorului pentru a obține rezultatele dorite. Trebuie să știm însă că acestea sunt tratamente standarde pe care noi putem să le personalizăm.

3. Fidelizează-ți clientele oferindu-le Vouchere!
Creează-ți propriile vouchere, unde să fixezi în funcție de suma cheltuită în cabinet de către clientă, o facilitate sau o gratuitate.
De exemplu, la 2-3 tratamente faciale, oferă un voucher pentru un tratament gratuit special pentru ochi sau un pensat, vopsit gratuit sau un epilat. Tu îți fixezi sumele, în funcție de prețuri.

 

 

4. Creează-ți în salon propriul colț cu Noutăți!
Amenajează un loc foarte vizibil din salonul tău în care să schimbi periodic decorul (aranjament floral, vase de aromaterapie, voaluri colorate, pietre semiprețioase aranjate în boluri transparente), strecurând și câte o cremă nouă sau un pachet cosmetic destinat îngrijirii pentru acasă.